divendres, 14 de novembre del 2014

Laboratori celestial de Victoria's Secret

Quants quilos estarieu disposats a dur a l'esquena, per una sessió de fotos? 

Tan sols pel sol fet de ser model de Victoria's Secret, en poden arribar a dur uns 10 aproximadament, desde unes ales lleugeres, a unes de 10 quilos d'or pur.

Victoria's Secret, per la seva nova campanya de roba, fa servir una àmplia gamma de ales, bastant-se en un tema: CELESTIAL.

Ara bé, les models, molestes de dur unes ales que pesen tant, repliquen que volen presumir però que no pesin, sinó que siguin lleugeres.

Però ja ho diuen, per presumir, s'ha de patir. Així que amb una gran inversió pretenen captar l'atenció del client per tal de que compri, pel simple fet de transmetre lleugeresa i que et sents lleuger amb les seves peces de roba.


Laboratori Celestial de Victoria's Secret

2 comentaris:

  1. Les desfilades de Victoria's Secret són el millor aparador del seu branding de marca. Inverteixen molt però rebrem molta publicity per part dels mitjans i de la opinió pública. És una forma de fer màrqueting que busca posicionament i notorietat en el segment de la roba interior on la competència és molt forta i el mercat està molt atomitzat.

    Victoria's Secret no és la millor marca per quota però la seva estratègia li reporta molt èxit gràcies a aquestes desfilades de les top models més prestigioses de món que apareixen quasi despollades per a vendre el producte. La marca hi paga molt per això però és una avantatge molt competitiva en aquest cas.

    David Pasarín

    ResponElimina
  2. Victoria's Secret és un marca molt prestigiosa a causa del seu lisencing amb les famoses, també conegudes com "Los angeles de Victoria". Crec personalment que si volen vendre lleugeresa, les models haurien de portar la indumentària lleugera, per altra banda crec que per una desfilada de 2 min no cal gastar-se el dineral que es poden deixar per aquestes campanyes pel fet que actualment hi han materials més econòmics i més lleugers que semblen imitació de l'or. Finalment, al cap a i a la fi si és el que ven les models hauran d'assumir les condicions per part de la marca i portar el que se'ls estipuli.

    ResponElimina