divendres, 29 de novembre del 2013

Cámara oculta


http://www.youtube.com/watch?v=L--UK_CgYMk

El vídeo inserido según tu Naiara Fernández ¿que nos muestra? ¿y crees  que es una buena forma de hacerlo?

2 comentaris:

  1. Aquest video de càmara oculta a la Cafeteria Prank Carrie, l'objectiu que té és veure com es sent afectat el consumidor, en aquest cas directament ja que els clients al veure la bruixeria d'espectacle que estava ocurrint es van espantar. Això repercuteix al negoci de manera que la gent se'n vagi i no tingui èxit, afecta negativament i també psicológicament.
    A nivell d'internet afecta a nosaltres un gran impacte emocional ja que aquest control remot que posen a la cafeteria produeix i és un símbol d'escàndol i causa temor als consumidors propers.

    Moltes gràcies Ciscu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M' agrada molt aquest video que heu penjat. Crec que és ideal per a presentar la nova pel.lícula de Carrie. La meva generació vam creixer amb aquest tipus de cinema i no s'oblida mai.

      El video té un gran impacte i és un Màrqueting viral molt interessant per a cridar l'atenció de l'espectador i fer publicity ràpidament.

      Elimina