¿Que opináis de este spot publicitario?
¿Herbal Essences demuestra el poder de la experiencia orgásmica?
http://youtu.be/fHY7U0P7EbQ (para hombres)
http://youtu.be/1xnB-USohy8 (para mujeres)
Aquest blog el van iniciar per un grup d'alumnes del CFde Gestió Comercial i Màrqueting de la nostra Escola el curs 2012 - 2013 amb l'objectiu de comunicar a tots els interessats del màrqueting, les tasques i activitats que feien durant tot curs, tant fora com dins de l'escola i també ser un punt de trobada entre alumnes, ex alumnes i professors mitjançant les seves reflexions, experiències o comentaris. Gràcies ex alumnes per la seva col·laboració.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Mi opinion sobre los anuncios de Herbal Esseces.
ResponEliminaEn mi opinion estos spots no me han hecho ninguna gracia, ya que se esta jugando con los sentimientos de las personas.
Quieren reflejar mediante un spot el placer que causa un champú, al ponérselo en el pelo.
Pero creo que no a sido lo mas conveniente causar una situación tan incómoda, embarazosa y irritante para la persona que esperaba a su pareja.
Los dos spots son iguales con la diferencia de que se canvian los sexos al lavarse el pelo.
Podrían haber representado la marca mucho mejor en mi opinión ya que han habido otros anuncios muy buenos.
Han querido demostrar el poder de la experiencia orgásmica, lo han demostrado, pero no de la manera mas adecuada.
Herbal Esseces sempre ha fet els anuncis volent reflectir el pler que causa posar-se el xampú amb una experiència orgasmica. Sincerament no havia vist aquests dos spots, però he de dir que respecte la meva opinió no són gens bons. Crec que l'objectiu que tenia l'spot se'ls hi envà de les mans. Crec que hi ha moltes altres maneres de reflectir la sensació de bon estar quan et poses el xampú, sense haver de molestar a persones, que segurament, s'han sentit ofeses per un moment i enganyades. De fet, recordo que Herbal Esseces va fer un anunci fa molts anys d'una noia a la dutxa possant-se el xampú i al mateix temps realizant la similació d'un orgasme, he de dir, que prefereixo que faci aquest tipus d'anunci (si realment, volen relacionar aquesta sensació orgàsmica respecte el seu producte) que no pas, un anunci tipo el que acabo de veure.
ResponEliminaSincerament trobo aquests spots ridículs i patètics, l'únic que causen es molestar a la gent i passar-li un mal rato, i no crec que sigui un spot convenient per sortir a la televisió o qualsevol altra medi. Per la meva opinió, la P de publicitat de màrqueting mix aquí, ha estat completament errònia.
Cristina G
Aquest tipus de publicitat utilitza el recurs creatiu de l'erotisme per vendre el producte. És un recurs implícit molt psicològic que no deixa veure sexe directe però que és molt sugerent, provocatiu i eficaç.
ResponEliminaA mi personalment estimats alumnes sí que m'agrada aquest tipus de publicitat encara que entenc que pot ferir sensibilitats. Aquesta formula creativa busca suggerir i arribar a l'inconscient.
L'únic aspecte negatiu que hi veig és que és massa llarg i val molts diners si es pensa fer això per televisió. Hem d'entendre que aquest tipus de publicitat resulta ideal per cridar l'atenció a internet.
Per últim, dir que a la publicitat li agrada molt utilitzar l'erotisme i el sexe i que ha d'arribar al target jove. I és que el sexe i la música són els dos ingredients preferits dels joves quan veuen publicitat.
David Pasarín
Professor de Màrqueting
Realment m'ha agradat ja que és molt impactant i diferent de qualsevol altre spot publicitari i han sabut marcar molt bé la diferenciació entre els altres i més tractant el tema sexualitat que a molta gent els hi crida l'atenció.
ResponEliminaTot i així quan em poso a la pell dels participants que no tenen ni idea del que passarà ni de que és una broma, veig que hi ha un cert punt de falta de respecte ja que crec que a pocs els hi agradaria trobar-se en aquesta situació.
Però bé, si es mira des de el punt de vista com a spot publicitari, la meva opinió és que han sabut com transmetre, fer arribar la seva intenció i sobretot recordar tant com el producte com la marca als que han vist aquests dos vídeos.
L'eslògan, frase de Herbal Essences sempre ha estat en voler transmetre aquesta sensació de plaer, aquesta sensació tan orgàsmica alhora de posar-te el xampú. No veig cap problema alhora d'adjudicar aquesta sensació amb el logo o el que és el xampú ja que també es decisió de la empresa i de moment té un gran volum en les ventes.
ResponEliminaÉs un spot que m'ha cridat l'atenció ja que els altres no eren tan impactants però aquest amb el fet de triar dues parelles i fer-li sentir una sensació errònia, jo em posu a la seva pell i crec que seria una falta de respecte perquè es suposa que estas ajudant però a la vegada penses que la teva novia/noviu està tenint relacions sexuals amb l'altre. Tot i així m'agradat molt i penso que és una bona idea perquè està dirigit al Target group juvenil i possibles consumidors perquè poden caure en que produeix aquesta sensació encara que és una broma.
Uno de los reclamos mas utilizados desde siempre es el sexo, la sexualizacion de la comunicacion puede dar muy buenos resultados pero pienso es que en la publicidad hay que ser honestos y no generar falsas expectativas
ResponEliminaMe han Parecido unos spots impresionantes. La cámara oculta revela siempre el carácter de cualquier persona y Herbal Essences ha conseguido plasmar en ellos la vitalidad de ese producto en particular, a parte de la experiencia de las personas que formaron parte de esos spots.
ResponEliminaMi opinión es que es una gran publicidad ya que no hace falta recurrir al mejor para que algo se venda, sino que con las personas de a pie de calle puede conseguirse grandes resultados.
Sinceramente, desde mi punto de vista y respetando las opiniones de los demas, NI ES PUBLICIDAD NI ES NADA! Solo hacen pasar un mal rato tanto a ellas como a ellos. Cuantos segundos de los espots de ve un producto o el logo de la marca en cada uno de los espots? 1 y si llega.. sinceramente no le veo gracia ninguna, ni creo que sea forma de promocionar un producto.
ResponEliminaPersonalmente discrepo de la opinion de Enric clúa, es un spot publicitario el de Herbal Essences y el fin primordial de un spot es dar a conocer un producto o un servicio, independientemente de que se vea el logo o el producto de la marca muy poco tiempo, no todas las empresas gestionan la publicidad de la misma forma y no necesariamente ha de haber un tiempo determinado en el que se vea una marca o un logo del producto que se quiere anunciar para que deje de ser una manera de publicitarse.
ResponElimina