divendres, 9 d’octubre del 2015

EL MÀRQUETING TAMBÉ EXISTEIX FORA DE LA NOSTRA ESCOLA

El dijous 8 d'octubre els alumnes del CFGS Màrqueting i Publicitat vam anar a la jornada del BeMàrquetingDay de l'EADA Business School Barcelona.

Els alumnes podien elegir entre les diferents sessions de 45 minuts en les quals es tractaven continguts de Vendes i Màrqueting.

Jo personalment vaig coincidir a 5 sessions durant tota la tarda i vaig tenir una gran oportunitat de Màrqueting de sentir a professionals amb temes i conceptes molt importants i actuals com van ser:

- La venda emocional i com a arribar al client per emocions

- Vendre a venedors per a que vinguin a partir de les actituds i motivacions

- Com fer del preu una avantatge competitiva

- L'alt rendiment mitjançant la innovació i el Design Thinking

- Els tres secrets dels equips d'alt rendiment a partir del objectiu, responsabilitat i solidaritat.

A totes les sessions vaig sentir per part dels ponents vocabulari de Màrqueting que ja hem començat a treballar a les nostres classes i que, poc a poc, anirà sortint durant el mòdul de dos anys.

Vaig sortir força content d'aquesta experiència de poder participar amb els alumnes i el tutor d'aquesta jornada de portes obertes dedicada al Màrqueting professional.


David Pasarín
Professor Màrqueting

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada