El dijous 8 d'octubre els alumnes del CFGS Màrqueting i Publicitat vam anar a la jornada del BeMàrquetingDay de l'EADA Business School Barcelona.
Els alumnes podien elegir entre les diferents sessions de 45 minuts en les quals es tractaven continguts de Vendes i Màrqueting.
Jo personalment vaig coincidir a 5 sessions durant tota la tarda i vaig tenir una gran oportunitat de Màrqueting de sentir a professionals amb temes i conceptes molt importants i actuals com van ser:
- La venda emocional i com a arribar al client per emocions
- Vendre a venedors per a que vinguin a partir de les actituds i motivacions
- Com fer del preu una avantatge competitiva
- L'alt rendiment mitjançant la innovació i el Design Thinking
- Els tres secrets dels equips d'alt rendiment a partir del objectiu, responsabilitat i solidaritat.
A totes les sessions vaig sentir per part dels ponents vocabulari de Màrqueting que ja hem començat a treballar a les nostres classes i que, poc a poc, anirà sortint durant el mòdul de dos anys.
Vaig sortir força content d'aquesta experiència de poder participar amb els alumnes i el tutor d'aquesta jornada de portes obertes dedicada al Màrqueting professional.
David Pasarín
Professor Màrqueting
Aquest blog el van iniciar per un grup d'alumnes del CFde Gestió Comercial i Màrqueting de la nostra Escola el curs 2012 - 2013 amb l'objectiu de comunicar a tots els interessats del màrqueting, les tasques i activitats que feien durant tot curs, tant fora com dins de l'escola i també ser un punt de trobada entre alumnes, ex alumnes i professors mitjançant les seves reflexions, experiències o comentaris. Gràcies ex alumnes per la seva col·laboració.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada