dilluns, 21 de setembre del 2015

EL PRIMER DIA DE CLASSE


Durant totes les etapes de la meva vida, el primer dia de classe ha estat el més important, ja sigui per la curiositat de conèixer a les meves i noves companyes o companys i per la curiositat del què passarà en aquest nou cicle.

Des de la presentació del nou cicle i el vídeo que el tutor ens ha posat sobre el màrqueting, tinc la il·lusió per conèixer aquest eina que tothom la utilitza per motius diferents.

Crec que queda en tots nosaltres els alumnes posar tot, és a dir, la emoció, la curiositat per aprendre en aquests dos cursos, jo per la meva part la tinc.


Finalment, penso que avui per avui es valora moltíssim els coneixements que es tenen sobre Màrqueting, es un estudi important ja que es tracta d'aconseguir que la gent tingui el mateix interès sobre el producte i/o empresa i per això es necessiten diferents estratègies com ara olors, imatges, lletres, missatges subliminals.. 

Amb il·lusió cap endavant !!

Melissa Cebrian
Alumne del CFGS Publicitat i Màrqueting.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada