Campanya de Nadal per part d'IKEA:
Aquest Nadal, ho ha aconseguit de tal manera; ha fet un experiment amb 10 famílies amb fills. I a cada nen/nena se li proposava fer dos cartes, una carta pels Reis i una pels seus pares per Nadal.
A la carta de Reis, els nens escrivien noms de joguines que havien vist en catàlegs, o bé per altres mitjans de comunicació.
Després se'ls hi diu que escriguin una altra carta, però pels seus pares. Està clar i s'aprecia, que no tot el que vol un nen, són joguines, coses materials, sinó que ells busquen carinyo i afecte.
Després se'ls i entrega la carta els pares, i emocionats al veure que els seus fills els necessiten, s'emocionen, però el més important és que al final se'ls hi pregunta als nens; quina de les dues cartes enviarieu per Nadal, la dels Reis o la dels pares?
La resposta final emociona, perquè està clar que NO TOT REGAL HA DE SER MATERIAL.
I personalment, on hi hagi una mostra d'afecte, res material ho pot substituir.
Pels que vulgueu veure la campanya de publicitat, us deixo l'enllaç.
Campanya de publicitat per Nadal, per part d'IKEA
M'agrada molt aquesta campanya d'Ikea. Sempre és original i crida molt l'atenció del consumidor.
ResponEliminaAl Nadal les marques juguen amb les emocions de les persones i Ikea és un gran exemple de Màrqueting dels sentits.
Com pare m'ha emocionat molt i em fa pensar com pare com és l'educació que estic donant els meus fills.
Ara mateix deixo això i em vaig a donar un petó....
IKEA sap com arribar al cor de les persones, crec que aquesta campanya la feta per parar una mica aquesta societat de consum i tecnologies, perquè s'estan perdent aquells moments familiars, pare-fill, o les simples coses que els fan feliços que no és jugar sols a un super joc sinó compartir moments amb la seva família i sentir-se estimats.
ResponElimina