dissabte, 13 de desembre del 2014

Per què no tot regal és material...

Campanya de Nadal per part d'IKEA: 

IKEA, com cada any, fa anuncis i per Nadal més reforçats. Sap fer-ho emocionant al client, arribant a ell d'una manera o altre, però aconsegueix posar-se'l a la butxaca.

Aquest Nadal, ho ha aconseguit de tal manera; ha fet un experiment amb 10 famílies amb fills. I a cada nen/nena se li proposava fer dos cartes, una carta pels Reis i una pels seus pares per Nadal. 

A la carta de Reis, els nens escrivien noms de joguines que havien vist en catàlegs, o bé per altres mitjans de comunicació. 

Després se'ls hi diu que escriguin una altra carta, però pels seus pares. Està clar i s'aprecia, que no tot el que vol un nen, són joguines, coses materials, sinó que ells busquen carinyo i afecte. 

Després se'ls i entrega la carta els pares, i emocionats al veure que els seus fills els necessiten, s'emocionen, però el més important és que al final se'ls hi pregunta als nens; quina de les dues cartes enviarieu per Nadal, la dels Reis o la dels pares? 

La resposta final emociona, perquè està clar que NO TOT REGAL HA DE SER MATERIAL. 

I personalment, on hi hagi una mostra d'afecte, res material ho pot substituir. 

Pels que vulgueu veure la campanya de publicitat, us deixo l'enllaç. 


Campanya de publicitat per Nadal, per part d'IKEA

2 comentaris:

  1. M'agrada molt aquesta campanya d'Ikea. Sempre és original i crida molt l'atenció del consumidor.
    Al Nadal les marques juguen amb les emocions de les persones i Ikea és un gran exemple de Màrqueting dels sentits.

    Com pare m'ha emocionat molt i em fa pensar com pare com és l'educació que estic donant els meus fills.
    Ara mateix deixo això i em vaig a donar un petó....

    ResponElimina
  2. IKEA sap com arribar al cor de les persones, crec que aquesta campanya la feta per parar una mica aquesta societat de consum i tecnologies, perquè s'estan perdent aquells moments familiars, pare-fill, o les simples coses que els fan feliços que no és jugar sols a un super joc sinó compartir moments amb la seva família i sentir-se estimats.

    ResponElimina