El control dels sistemes de gestió i de les millores ha de realitzar-se de
manera sistemàtica i a tots els nivells de responsabilitat.
Visita el següent enllaç i opina sobre aquest tema
http://www.catalunyalogistica.cat/2011/12/la-cadena-de-subministraments-dels.html#more
Estuardo Salazar
Professor de Logística Comercial
Aquest blog el van iniciar per un grup d'alumnes del CFde Gestió Comercial i Màrqueting de la nostra Escola el curs 2012 - 2013 amb l'objectiu de comunicar a tots els interessats del màrqueting, les tasques i activitats que feien durant tot curs, tant fora com dins de l'escola i també ser un punt de trobada entre alumnes, ex alumnes i professors mitjançant les seves reflexions, experiències o comentaris. Gràcies ex alumnes per la seva col·laboració.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aprofitant la visita amb alumnes a l'empresa Damm de l'altre dia ens vam donar compte que amb la globalització ja no solament el Màrqueting és la funció més important del producte. Des de fa temps, les empreses com la Damm esten potenciant l'aprovisionament de màteria primera per produir i donar sortida molt ràpidament el seu producte. I és que la funció de logística s'ha convertit en una obsessió dels empresaris amb fortes inversions per a arribar a les necessitats del clients a temps reals i optimitzar costos.
ResponEliminaJo sempre parlo de la diferenciació al branding i el packaging però he de reconèixer que actualment hi ha la funció d'aprovisionament i logística que pesa molt a les decisions de Màrqueting.