La
coneguda empresa Snapchat, que recentment va canviar el nom
a Snap. Inc, s’ha convertit en una de les xarxes socials
més utilitzades per la generació dels Millennials, amb un
total de 150 milions de “Snapchatters” actius al dia.
La principal raó del seu èxit i el que més atreu aquest target és que els arxius publicats desapareixen al cap d’uns segons.
Es pugen continguts reals i espontanis, cosa que no ocorre en altres xarxes socials com Facebook o Instagram en les quals els usuaris cuiden molt més la seva imatge.
La principal raó del seu èxit i el que més atreu aquest target és que els arxius publicats desapareixen al cap d’uns segons.
Es pugen continguts reals i espontanis, cosa que no ocorre en altres xarxes socials com Facebook o Instagram en les quals els usuaris cuiden molt més la seva imatge.
Vivim
en una època on el fonamental i essencial és compartir fotos,
pensaments, històries… Ens comuniquem a través d’imatges, en un
marc on tot és immediat. En un segon aquesta foto està publicada i
en un minut ja obtens likes, seguidors, comentaris. És una
bombolla en la qual gaudim estar immersos, ens agrada el món
virtual.
El CEO de
la companyia, Evan Spiegel, ha detectat molt bé les
necessitats d’aquests usuaris proporcionant-los llibertat per
publicar continguts que s’esborrarien instantàniament.
El
creador volia que el contingut deixés d’estar vinculat únicament
al mòbil, és per això que ha volgut anar més enllà i va idear
unes ulleres de sol, que gens han d’envejar a les “Google Glass”.
Aquestes ulleres tenen una càmera integrada amb capacitat de gravar
vídeos de fins 10 segons per després poder compartir-ho a
través del mòbil. La lent està envoltada de cercles petits en
format LED que indiquen que està gravant, com a resultat de les
diverses polèmiques ocasionades per Google Glass acusant la
marca d’envair la privacitat.
El
preu inicial al qual l’empresa està disposada a
vendre-ho al mercat és de $130 i estarà disponible a
finals d’aquest any en tres colors: negre, blau celeste i vermell
coral.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada