divendres, 20 de novembre del 2015

MODELS DE NEGOCI CANVAS

El dimarts 17 de novembre els alumnes dels CF de grau Superior de Màrqueting i Publicitat i Administració i Finances vam assistir al taller de Creació d’idees utilitzant el mètode CANVAS, al Tecnocampus.

El mètode desenvolupat va consistir en: Observar, empatitzar, definir, idear, prototipar, testejar, implementar un negoci.

 Ø  Què PENSA I SENT? El que realment importa, principals preocupacions, inquietuds i aspiracions.

 Ø  Què VE? Entorn, amics, oferta del mercat.

 Ø  Què SENT? El que diuen els amics, el que diu el cap, el que diuen les persones influents.

 Ø  Què DIU I FA? Actitud en públic, aspecte, comportament cap als altres.

 Ø  Esforços à Pors, frustracions, obstacles.

 Ø  Resultats à Desitjos/ Necessitats, mesura de l’èxit, obstacles.

MODEL CANVAS

    1)   Segments de client
    2)   Proposta de valor
    3)   Canals
    4)   Relacions amb clients
    5)   Fonts d’ingressos
    6)   Recursos clau
    7)   Activitats clau
    8)   Socis clau
    9)   Estructura de despeses


Segons el meu criteri es bastant interessant el tema del model canvas doncs aquest té com a finalitat principal fer créixer en tots els sentits la nostra empresa, a més són els fonaments més específics que hem de tenir en compte a l'hora de fer créixer el nostre negoci tenint en compte com a part fonamental la relació que s'ha d’entaular amb els nostres clients i així successivament tots i cadascun dels passos a seguir per aconseguir l'èxit.

XAVIER VIVES BOADA







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada